Skip to content

REN = god service

29. december 2009

Da REN den 11 dec. havde 20%, bestilte jeg en håndfuld produkter, der skulle bruges som gaver til mine to søstre. Men da pakken ankom manglede der én vare. Hov! Jeg skyndte mig selvfølgelig, at sende en mail til REN, hvorpå de svarede, at de ville sende den manglende vare, så jeg forhåbentlig havde den inden jul. Den nåede dog ikke frem i tide, men så blev jeg vækket af postmanden i dag. Der var en glædelig overraskelse i pakken, sammen med øjencremen til min søster, nemlig en masse prøver:-) Og ikke bare én lille vattet prøve men hele fem miniature produkter.


Prøver fra REN

Nam, jeg elsker prøver. De fem prøver betyder jo ingenting for REN, og nu har de en super glad kunde, selvom de lavede en fejl mht. leveringen.

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

