Skip to content

REN = god service

29. december 2009

Da REN den 11 dec. havde 20%, bestilte jeg en håndfuld produkter, der skulle bruges som gaver til mine to søstre. Men da pakken ankom manglede der én vare. Hov! Jeg skyndte mig selvfølgelig, at sende en mail til REN, hvorpå de svarede, at de ville sende den manglende vare, så jeg forhåbentlig havde den inden jul. Den nåede dog ikke frem i tide, men så blev jeg vækket af postmanden i dag. Der var en glædelig overraskelse i pakken, sammen med øjencremen til min søster, nemlig en masse prøver:-) Og ikke bare én lille vattet prøve men hele fem miniature produkter.


Prøver fra REN

Nam, jeg elsker prøver. De fem prøver betyder jo ingenting for REN, og nu har de en super glad kunde, selvom de lavede en fejl mht. leveringen.

Katrine

Reklamer
No comments yet

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: