Skip to content

3 ting…

28. december 2009

Denne lille blogleg florerer rundt, og vi er blevet tagget af CharlotteD. Så her har I 3*6 ting om os:-)

3 ting vi husker, som var det i går:

– Nytårsaften i Sydney 2006… HAPPY NEW YEAR:-) (Katrine)

– Jamen det var jo ikke i går:-) (Tina)

– Dagen hvor min nevø blev født. (Cille)

3 ting vi ikke kan lide:

– Folk der ikke tænker på andre end sig selv (Cille)

Stress og sure mennesker (Katrine)

– Når folk sidder og prikker bumser ud i nakken, når jeg sidder bag ved dem til en forelæsning! (Tina) 

3 ting vi godt kan lide:

– En god historie – også selvom den er pyntet på:-) (Tina)

– Slik og kage – og nej, jeg vejer ikke 100 kg:-) Men jeg er vild med “The biggest looser” :-) Det er jo hele 3 ting på én gang. Det går jo virkelig ikke! JO DET GØR!! (Katrine)

– Ferie – hvad enten det er New York med skolen, London med Tina eller enhver tur med min kæreste, så glæder jeg mig ALTID til at komme ud og rejse:-) (Cille)

3 blogs vi besøger dagligt:

CharlotteD

Fierce og fattig på SU!

Linn

3 sange vi hører for tiden:

 Tina

Katrine

New York here we come.

Cille

Både god til træning og party – ikke Tina:-)

3 tv-programmer vi følger med i:

– Gossip Girl

– The Hills

– The City

3 bloggere vi udfordrer:

Tror vi stopper mens legen er god:-)

I må have en god dag, hvad enten den står på læsning, arbejde, hygge eller udsalg:-)

No comments yet

Skriv et svar

