Skip to content

Jamen dén kunne jeg også godt tænke mig:-)

23. december 2009

Da jeg til mit indlæg i går fik en kommentar fra en sød læser om, at jeg kunne få halskæden fra preview på deres online shop til 40 euro, fik jeg øje på denne t-shirt…

Dén kunne jeg også godt tænke mig. Priserne er noget lavere på nettet – det er jo ikke dårligt! Jeg har fundet ud af, at halskæden koster 500 kroner i butikkerne, og på nettet koster den 291 kroner – en difference, der er til at tage og føle på:-) Så det må jo også gælde for t-shirten.

God lille juleaften!

Tina

No comments yet

Skriv et svar

