Skip to content

5 preview

22. december 2009


5 preview

Er der andre end mig, der også er vild med denne halskæde!? Den kan fås i FF2 – jeg så den i vinduet, da jeg var nede og juleshoppe med min bror. Måske man skulle gå ind og se, hvad den koster…  Hvis der er nogen, der ved det, så del gerne:-) Dén drømmer jeg om!

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. carocat permalink
    22. december 2009 16:28

    Den koster 40 euro på deres web shop.

    • fashionest permalink
      22. december 2009 17:36

      Tak for dit svar! Til den 1. er den min:-)

  2. 23. december 2009 19:19

    Den er simpelthen så skøn .. Jeg har lige fået den af min kæreste!

    • fashionest permalink
      23. december 2009 19:39

      Jeg har lige været inde og se den på dig – og ja, den er simpelthen bare for skøn! Sikke en sød kæreste du har, som giver dig sådan en god gave!

Skriv et svar

