Skip to content

Stine Goya for Weekday T-shirt

19. december 2009

Lige et outfitbillede af min nye t-shirt fra Stine Goya for Weekday. Jeg troede at den for længst var udsolgt, men der var åbenbart kommet en ny sending hjem, for fandt den i onsdags. Jeg ELSKER Stine Goya for hendes design, snit og print, som hun også i kollektionen for Weekday har været tro mod.


Tshirt Stine Goya for Weekday, Jeans Inwear, Halskæde Stine Goya, Ballerina Anniel.

Cille

6 kommentarer leave one →
  1. Lisbeth permalink
    19. december 2009 18:19

    den er så fin den top, du ku ikk fortælle mig hvor meget du har givet for den?

    • fashionest permalink
      21. december 2009 09:25

      Hej Lisbeth.
      Jeg har givet 350,- for den.

  2. 21. december 2009 10:29

    Hvilken butik fandt du den i? Er helt vild med den :) – altså weekday i københavn eller århus??

    • fashionest permalink
      21. december 2009 19:19

      I butikken i Århus. Der var kun 3 tilbage – men det virker som om de får nye ting hjem hele tiden, så det er bare med at holde øje.

  3. 22. december 2009 12:22

    Jeg bor desværre i København, men måske er det det samme hos weekday her. Må hellere forbi og kigge når jeg er i DK igen :) Tak

    • fashionest permalink
      22. december 2009 17:24

      Jeg har set at der er en blogger fra København der har den, så den har været der – spørgsmålet er bare om den stadig er der. God jagt

Skriv et svar

