Skip to content

Man skal vel bruge solbriller for at undgå at blive sneblind…

17. december 2009

… det er der i hvert fald, nogen der siger:-) Her kunne jeg bruge mine Ray Ban solbriller, som er et at mine absolut bedste køb!

Mine solebriller er dog bare med guldspejl. Så kan jeg gå rundt og lege ham den onde i Terminator 1 med brillerne med sølvspejl – forskellen er bare, at jeg selvfølgelig er den gode udgave:-) Alt imens kan jeg med mine Ray Ban solbriller undgå at blive sneblind:-) Det var da noget af en historie… fyldt med pseudokokærens!

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 17. december 2009 18:21

    NAM et dejligt ord Tina…. pseudokohærens!!!! Hvis du har skrevet det i din opgave tror jeg måske simon bliver helt varm indeni ;)

    og lækre solbriller i øvrigt – perfekte til at holde JULEFERIE i :) Vi ses i morgen!

    Knus

  2. fashionest permalink
    17. december 2009 22:48

    Hey Cæcilie

    Man bliver helt skør af non stop at skrive opgave, så det smitter jo af på sproget:-) Ses morgen:-)

    Tina

Skriv et svar

