Skip to content

Hvilken kjole, hvilken halskæde, hvilket outfit!!!

16. december 2009

Jeg faldt over dette fine billede af denne ekstremt flotte kjole og halskæde! I want it! En lille indskydelse: hun er dog lidt for tynd… Hvad er det nu hun hedder? Uanset, hvilken kjole, hvilken halskæde, hvilket outfit!

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 16. december 2009 14:31

    Er det ikke hende der spiller Buffy? :) Kan ikke lige huske navnet på hende. Men du har ret: Smuk kjole og smuk halskæde! Bare ærgeligt at hun er så tynd.. hun har jo ingen bryster?!

    • fashionest permalink
      16. december 2009 20:55

      Hejsa Camilla

      Det har du da ret i – er én af de få, der ikke har set Buffy, men det kan jeg jo lære nu:-) Kjolen får hendes bryster til at forsvinde, så måske burde kjolen have haft en anden løsning på overdelen…

      Tina

  2. 16. december 2009 15:49

    Jeg vil gerne dele ud af min celeb-paratviden: det er Sarah Michelle Gellar:-) (Uha, alle de overspringshandlinger man kan komme på i eksamenstiden…)

    Hvis jeg lige skulle snige en lille kommentar ind om kjolen, så tror jeg faktisk, at det er den, som gør, at hun nærmest ingen bryster har. Det ligner at stofstykket sidder ret stramt, se eventuel huden under hendes højre arm, der er blevet lidt ‘tilovers’. Men pæn er den:-)

    • fashionest permalink
      16. december 2009 20:59

      Hejsa Z

      Del ud, del ud:-) Hvor er det godt have have nogle hjælpere. Det ser ud til, at kjolens top, giver anledning til undren, og det kan jeg vist ikke komme udenom:-) Ellers er den nam, ja!

      Tina

Skriv et svar

