Skip to content

1,2,3 og du bliver min med ét snuptag…

15. december 2009

… altså hvis jeg lige havde 1240,-

Jeg har forelsket mig i denne fantastiske skjorte fra Paul and Joe Sister, men den er dyr – meget dyr. What to do? Prøvede den idag i Maga, og den er i det lækreste materiale og ville kunne bruges til flere lejligheder – både hverdag og fest. Den er så pretty, hvis bare julemanden kom forbi med den imorgen…

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 15. december 2009 08:36

    Hvor er den altså bare fin, Cille!

    Når jeg virkelig gerne vil have et stykke tøj, som jeg slet ikke har råd til, ønsker jeg mig altid et tilskud.
    Tænkt engang, hvis du nu fik halvdelen i julegave, så ser det pludselig ikke så slemt ud:-)

    Håber julemanden læser din blog;-)

    De bedste hilsner fra Jeanette.

  2. fashionest permalink
    15. december 2009 19:52

    Hej Jeanette.
    Du skriver altid de sødeste og mest støttende kommentarer – tak for det.
    God ide, at ønske sig et tilskud, det vil jeg gøre. Tror måske julemanden eller hans kone læser min blog, så måske er man heldig:-)
    Vi ses på lørdag.

Skriv et svar

