Skip to content

Feather

14. december 2009

Pels er en af vintersæsonens helt store tendenser, men jeg er dog faldet for en anden ligende tendens – fjer. Jeg faldt over det nedstående billede på elle.com, og siden er jeg faldet over masser af fine fjerting. Overvejer lidt en fjertaske til nytår. Men nu vil jeg dele lidt af min fjerinspiration med jer – hope you like it:-)


Topshop Feather Chain Handle Bag , Topshop Feather Flower Corsage , Givenchy Feather and Leather Sandals  , 2adorn Ellesha Feather Headband Topshop Feather Coat, ASOS Feather Clutch , Seven Silver Feather Necklace 

Cille

No comments yet

Skriv et svar

