Skip to content

Bobbi Brown Lipbalm

13. december 2009

Jeg åbnede min adventskalender imorges, fra min mor, og fandt denne lækre læpepomade.

Bobbi Brown Lipbalm SPF 15

Den er virkelig lækker, og det gode er at til sommer vil den beskytte mine læber mod solens stråler – absolut et plus i enhver skønhedsredaktørs øjne:-)

God 3. advent

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. 13. december 2009 10:56

    hvor ser den bare lækker ud! Hvor kan man købe den og hvad koster den?

  2. fashionest permalink
    13. december 2009 13:14

    Den er lækker – har ivertifald bløde læber idag:-)
    Bobbi Brown kan fåes i Magasin, ellers kan du sikker også finde den på nettet. Jeg kender ikke prisen, da det er en adventsgave men gætter på de hundrede kroner.

  3. 13. december 2009 14:09

    Okay, jamen tak for info’en – tror den ryger på min ønskeliste (:

  4. fashionest permalink
    13. december 2009 16:40

    God ide – håber julemanden opfylder dit ønske:-)

Skriv et svar

