Skip to content

Put a ring on it…

11. december 2009

Jeg elsker fingeringe og er selv ejer af nogle helt unikke nogle – i hvert fald i mine øjne:-)

Men på trods af dette, elsker jeg at kigge på nye og spændende ringe. Jeg falder oftest for de meget feminine og lidt ekstravagante ringe, men syntes også at de lidt sjovere såsom Marc by Marc Jacobs fingerringen er FAB. Men hvad er det med os piger og ringe – hvorfor kan vi bare ikke få nok?

Marc by Marc Jacobs Apple Ring, Arena Sløjfe ring,  House of Harlow RingAsos hestesko ringAlex Monroe Flower Ring, Urban Outfitters Love RingMarie-Helene de Taillac Princess Smokey Quarts Ring.

Cille

5 kommentarer leave one →
  1. 11. december 2009 13:19

    Der er nogle stykker af de ringe jeg gerne ville eje!! Æble ringen ville faktisk være ret cool, når man nu er Apple Mac bruger :D

  2. 11. december 2009 15:21

    haha jeg tænkte præcis det samme – Æbleringen ville være perfekt sammen med Mac’en :) Og så er den ovenikøbet rigtig rigtig fin!

    • fashionest permalink
      11. december 2009 19:29

      Hej Guapizimo og Cæcilie.
      Jeg ville så gerne eje ALLE ringene:-)
      Hvor sjovt at i begge to har tænkte på det med Apple Mac’en – det havde jeg ikke lige overvejet, men jeg er heller ikke Mac ejer:-)
      God aften
      /Cille

  3. Astrid permalink
    12. december 2009 09:29

    Jeg er vild med sløjfen!!!

    • fashionest permalink
      12. december 2009 20:25

      Hej Astrid.
      Også mig:-) Den er faktisk slet ikke så dyr heller, så måske man skulle give sig selv en julegave…
      /Cille

Skriv et svar

