Skip to content

Anniel sorte lak ballerinaer

9. december 2009

Lige hjemvendt fra København efter en FAB Backstreet Boys koncert og med disse små lækre ballerinaer i tasken. Det er uundværligt med et par basis ballerinaer og mine gamle må hermed desværre lade livet til fordel for de nye:-)


Anniel ballerina 500,- købt i Flying A

Cille

8 kommentarer leave one →
  1. 9. december 2009 12:54

    Virkelige fine sko. Dem kan man altid bruge ;)

    vh Marie Paint It Black!

  2. fashionest permalink
    9. december 2009 15:57

    Tak Marie – jeg syntes også godt lige jeg kunne forsvare dem overfor mig selv selvom det er så tæt på jul:-)

  3. 9. december 2009 23:46

    Jeg opdager lige pludselig en masse behov, jeg ikke vidste, jeg havde! Det gælder disse fine lakballerinaer og Katrines indlæg om BoxDeLuxe, hvis udvalg jo simpelthen emmer af overskud. Give me some of that;-)

    Jeg skal SÅ meget ønske mig et par som disse i julegave og nogle fine bokse til at gemme smykker og andet godt i:-)

    Tak for nogle rigtig gode posts, piger; good job!

    De bedste hilsner, Jeanette.

  4. fashionest permalink
    10. december 2009 13:57

    Hej Jeanette.
    Hvor er du sød:-)
    Det er altid dejligt at høre når man laver gode indlæg, der inspirere folk og i dit tilfælde din ønskeliste. Jeg havde ballerinaerne på idag for første gang og de er super lækre at have på – dejlig bløde. Så de kan absolut anbefales.
    Jeg håber du får dine ønsker opfyldt til jul:-)
    /Cille

  5. 10. december 2009 22:48

    Åh, nej. De ballerinaer har jeg hørt MEGET godt om. En meget krævende pige, jeg kender har sarte fødder – og det er nogle af de sko, hun roser allerhøjest til skyerne.
    Damn it, at jeg bruger str. 35 – har dog hørt, at de faktisk også findes i str. 34, men husker ikke, hvor de kan købes i Århus. :o/ I Kbh. kan man bl.a. købe dem i en biks på Østerbro, jeg har glemt navnet på….

    • fashionest permalink
      11. december 2009 07:57

      Hej Beam.
      Dejligt du har hørt gode ting om dem, fra din krævende veninde med sarte fødder, det må betyde at de kan leve op til hendes skrappe krav:-)
      Jeg har faktisk slet ikke styr på hvilke størrelser de har dem i, men jeg tror måske at de har dem i Flying A i Århus – det er ivertifald en mulighed at spørge dem. Butikken på Østerbro, er det muligvis Oz, hvor du har set dem? Ellers er der jo ikke andet for end at tage til København en tur begrundet i at du skal have disse ballerinaer – det er absolut en legitim grund til en Københavner tur i mine øjne:-)
      /Cille

      • 14. december 2009 19:05

        ^jeg er kommet i tanke om, at den hedder Pico, men de kan også shoppes et andet sted derovre (som jeg heller ikke husker navnet på ;o)). Hæhæ, ja, en Kbh.tur for et par sko – den må jeg da kunne sælge til Manden….or not! Tror det ikke lige, men nu må vi se.
        Ja, det er vist rigtigt at FlyingA har dem i Århus. Jeg må lure på min næste store shoppetur.

      • fashionest permalink
        14. december 2009 20:23

        Arh Pico kender jeg godt, men troede ikke de havde sko – men det må være røget forbi min næse:-)
        Ja du må lige lure på din næste shoppetur om du kan finde dem – mine tæer giver dem de varmeste anbefalinger.

Skriv et svar

