Skip to content

Elle gjorde mig opmærksom på disse lækre punge…

8. december 2009

Jeg var inde på Elle.com og fik øje på disse lækre punge. Materialet ser så blødt ud, at man har lyst til at lade sin hånd få fat i én. Dersuden fås pungene i de fineste farver. Jeg har lige valgt tre ud, som kan lyse enhver vinterdag op:-)


Punge Proenza Schouler

Hvis du også har lyst til at få fingrene i en af disse punge eller måske en anden farve, så er det her det sker:-)  Jeg siger bare; tak Elle.com.

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 8. december 2009 21:50

    Perfekt… lige som jeg står og skal have mig en ny pung :)

    • fashionest permalink
      9. december 2009 16:32

      Hey Cæcile

      Hvis du skal have en ny pung, kunne denne jo nemt være et super alternativ. Jeg siger bare nam, hvor er den lækker!

      Tina

  2. 9. december 2009 10:57

    OMG, den sidste farve er fantastisk! Altså man kan jo altid bruge en ekstra pung ;)

    • fashionest permalink
      9. december 2009 16:34

      Hejsa Cecilia

      OMG – lige præcis. Sjovt, du nævner den sidste farve – den er også min favorit:-)

      Tina

Skriv et svar

