Skip to content

Hemmeligheden bag krøllerne..

7. december 2009

Jeg her den type hår, som ingenting kan, og så alligevel kan det hele.. Reder jeg mit hår før føntørringen, bliver det helt glat. Lader jeg i stedet børsten ligge og krammer lidt curl cream i, kommer der fine krøller frem.


Trevor Sorbie Long Hair Curl Cream

Hemmeligheden er nok ikke i mit hår, men i den curl cream jeg bruger. Se den her.

Katrine

4 kommentarer leave one →
  1. Karina permalink
    7. december 2009 10:51

    SE! det er er lige sådan mit hår er! …altså, hvis jeg redder det er det (nogenlunde) glat, og hvis jeg lader børsten ligge krøller det med de vildeste krøller… jeg har dog ingen hjælp kunne finde til at holde disse krøller – bortset fra gode gamle hårlak. Men nu tror jeg faktisk fluks jeg vil købe den der! :)

  2. Sara Christensen permalink
    7. december 2009 14:55

    Jeg er flittig bruger af krøllecremen fra Trevorsorbie, den er helt fantastisk – og billig. Den er virkelig et must hvis man har krøller der skal tæmmes lidt :)

  3. fashionest permalink
    7. december 2009 21:30

    Ja, den er vildt god – og som du siger Sara, er den billig. Lækkert. Karina, du skal helt sikkert prøve den.. :-)

  4. Henriette permalink
    8. december 2009 21:22

    Hej,
    Tak fordi du gjorde mig opmærksom på dette vidundermiddel. Jeg har netop købt cremen og glæder mig til at modtage den…

    Mange hilsner fra Henriette

Skriv et svar

