Skip to content

Nu er det tid til læbestift… men hvilken?

4. december 2009

Jeg har gået med lipgloss i mange år, både med og uden farve, men nu er det tid til læbestift! Jeg vil gerne have en rød læbestift, der holder og som ikke er for skinnende og ikke for mat. Jeg har hørt, at Dior’s læbestifter er gode…


Læbestift Dior

…men er der nogen, der har en yndlingslæbestift eller -mærke, som jeg bare skal prøve? Måske Dior, måske et andet mærke? For nu er det tid til læbestift! 

Tina

6 kommentarer leave one →
  1. Camilla permalink
    4. december 2009 14:17

    Hvis du vil have den perfekte røde læbestift, vil jeg helt klart anbefale “Russian Red” fra MAC. Den er hverken for skinnende eller for mat, men ligger lige midt imellem. Mener også, den er blevet udnævnt som den perfekte røde læbestift i flere modemagasiner :)

  2. Christine permalink
    4. december 2009 17:36

    Ruby Woo fra MAC er min absolut favorit!!! Og jeg har prøvet en del forskellige!
    Den er perfekt rød og holder rigtig rigtig godt. Det er jo praktisk når man har fået lidt at drikke:)

    • fashionest permalink
      4. december 2009 19:23

      Hey Christine

      Der må absolut være noget om MAC, når både du og Camilla anbefaler mærket!
      Jeg er helt vild med, at du netop nævner læbestiften i forbindelse det dét at drikke! – den skal helst holde så længe, at man ikke skal opfriske læbestifen hvert kvarter:-)

      Tina

  3. fashionest permalink
    4. december 2009 19:14

    Hejsa Camilla

    Hvor er det perfekt! Tak for dit tip! – og så med navn og alles, så den er lige til at finde. Den vil jeg ned og prøve. Hav en dejlig fredag aften.

    Tina

  4. 6. december 2009 15:51

    Alternativt synes jeg du skal prøve Chanels Aqualumiere. Uden sammenligning min all time favorite. De ligger overalt i lejligheden, tasker og jakkelommer i forskellige farver. Kan slet ikke få nok…
    Farverne er fine, den holder godt og følges også rigtig lækker at have på!

    Endnu et pluds er, at indpakningen er så simpel og smuk…

    • fashionest permalink
      6. december 2009 19:56

      Hejsa Anni

      Uh ja, Chanels indpakning er virkelig lækker! Det falder jeg helt sikkert for – hvor nem kan man være:-) Hvis du har den i mange forskellige farve, tyder det på, at den er god! Må ned og prøve den. Tak fordi du skrev om din erfaring med læbestiften.

      Tina

Skriv et svar

