Skip to content

Weleda håndcreme

3. december 2009

Jeg har fået en prøve på Weleda håndcreme, og denne creme er rigtig lækker! Weleda står for naturlig hudpleje, og dét er vigtigt for mig. Derudover føles håndcremen lækker på huden, hvilket også er vigtigt:-)


Håndcreme Weleda

Én af mine yndlingsbutikker, Naturskøn (Guldsmedgade 15, 8000 Århus c), fører mærket, så giv butkken et besøg. Hvis du vil læse noget mere om håndcremen fra Weleda, findes det her. Hvis der er nogen, der kender en fantastisk håndcreme uden parabener og kemi, så lad mig endelig høre hvilken! Jeg har nemlig ikke de store erfaringer inden for håncreme…

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. stinsoglullu permalink
    4. december 2009 08:43

    Jurliques citrus håndcreme kan varmt anbefales. Den er så god og dufter dejligt. Og hvis du ikke er til citrus kan man også få med lavendel.
    /Louise

    • fashionest permalink
      4. december 2009 10:37

      Hey Louise

      Hvor er det godt, at du siger, at Juriques håndcreme kan anbefales, for jeg er fan af Jurlique:-) Dén må jeg ned og prøve! Og jeg er også til citrus:-) Tak for tippet!
      For øvrigt var det det super godt og sjovt til stemmebrug!

      Tina

  2. stinsoglullu permalink
    4. december 2009 23:23

    Det var så lidt, den er så god :) Ja det var så sjovt i dag og også rigtig brugbart. Gid alle retorik timer var så underholdende…
    /Louise

Trackbacks

  1. Weleda håndcreme | Århus Lokale Nyheder

Skriv et svar

