Skip to content

Stine Goya / Weekday kjole

3. december 2009

Cille fortalte, at hun havde set denne fine pudderfarvede kjole nede i Weekday, så jeg måtte selvfølgelig også lige tjekke den ud :-) Og nu deler jeg den så med jer…


Stine Goya / Weekday

Den skal nok prøves, for at se den fulde effekt af ærmerne. Tror jeg vil cykle derned i morgen:-) 

Katrine

4 kommentarer leave one →
  1. 3. december 2009 12:25

    Den er så fin! :) Hører gerne en anmeldelse af den når du har prøvet den imorgen

    // tille-eightyseven-blogspot.com

  2. Luna permalink
    3. december 2009 16:43

    Vil du ikke tjekke prisen?

  3. 3. december 2009 19:29

    De havde den kun i str. S igår. Den koster 550 kr.

  4. fashionest permalink
    3. december 2009 20:04

    Tak for pris- og størelsesinfo:-) Jeg er en S, så jeg må hellere skynde mig derned.

    Så kommer jeg med en anmeldelse.. :-)

Skriv et svar

