Skip to content

Octopus læderarmbånd

2. december 2009


Læderarmbånd Octopus

Jeg synes godt om dette læderarmbånd – det er råt, men kan samtidig sammensættes med noget pænt og piget. Det er lige noget for mig. Det kan fås i både sort og brunt, og så koster det kun 200 kroner. Den pris kan vi lide! Jeg troede egentlig, det sorte utvivlsomt ville være det pæneste, men det brune er faktisk super lækkert.

Tina

8 kommentarer leave one →
  1. Cæcilie permalink
    2. december 2009 14:13

    Det kan godt være jeg kommer til at købe sådan et… det er jo super fint :)

  2. fashionest permalink
    2. december 2009 14:27

    Hey Cæcilie

    Det kan også være, jeg kommer til at købe sådan et:-)

    Tina

  3. Louise permalink
    2. december 2009 16:52

    Jeg har haft det et par år. Det er rigtig fedt og holder sig godt!

    • fashionest permalink
      2. december 2009 20:19

      Hejsa Louise

      Jamen så er det endda en god investering:-) Der er vist ingen vej udenom – så er det bare hvilken farve…

      Tina

  4. 3. december 2009 02:04

    Jeg er desværre uening med louise, mit holdt i meget kort tid og smittede af. Ved ikke om jeg bare har været uheldig, men var rigtig skuffet. Men fint er det :)

    • fashionest permalink
      3. december 2009 15:06

      Hejsa Sanne

      Hvor ærgerligt, at det smittede af! Det er nok rigtigt, at man bare kan være uhelidig… Men det ville da være øv at trække dét, der lige smittede af! Men ja, fint er det:-)

      Tina

  5. Kirsten permalink
    4. december 2009 00:00

    Hey Tina.

    Jeg gik faktisk ind for at købe det i brunt og guld, som det på billedet, men synes faktisk at dette her var meget flottere når det kom på, så det købte jeg i stedet. Det er SÅ flot i virkeligheden – i brunt og guld… http://www.lisen.dk/product.asp?product=4232
    Tak for inspiration (og så kan man godt lide når der er 20% i magasin…) ;)

    Kirsten

    • fashionest permalink
      4. december 2009 10:43

      Hey Kirsten

      Så der er simpelthen flere lækre derude:-) Jeg må ned i Maga og se på dit! Tak for din inspiration.

      Tina

Skriv et svar

