Skip to content

Über cool ur!!

1. december 2009

Jeg har længe været på udkig efter et nyt ur. Jeg har et digitalt Casio ur i guld, men jeg har det næsten aldrig på længere. Jeg ønsker mig et nyt :-)


Betsey Johnson Tortoise Crystal Watch

Jeg er egentlig på udkig efter et “boyfriend” ur i sølv, men så faldt jeg over dette meget skøre ur. Jeg synes, at det er vildt cool – det er totalt over the top.. FAB :-)

Hvis jeg ikke var på SU og derfor gav mig selv lov til at købe to nye ure, så… Men jeg tror nu et klassisk ur, som for eksempel dette fra Omega, er et ur jeg vil blive gladere for i længden:-)

Omega Women's Seamaster Aqua Terra Quartz Watch #2577.30.00
Seamaster Aqua Terra Quartz

Eller hvis jeg bare var vildt rig, ville jeg købe et Rolex ur :-)

Vintage Rolex Oyster Perpetual Airking Precision Bracelet Watch
Vintage Rolex OysterPerpetual Airking Precision Bracelet Watch

Man kan vel altid drømme:-)

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

