Skip to content

Simple T-shirt

1. december 2009

På min korte en dagstur til København igår, skulle lige se min nyfødte nevø, faldt jeg over de lækreste t-shirts til en absolut overkommelig pris.

Simple T-shirt hedder mærket, og de laver alt fra t-shirt til langærmet og stroptoppe. Alle er lavet af 50% bomuld og 50% modal, og super lækre at have på. Det andet plus er at de koster 149,-.

Jeg fandt dem i OZ på Østerbro, men har også lige fundet dem på musthaves.com.

Bare til info, til den fattige studerende der ønsker sig andet end H&M’s dårlige t-shirt, der efter 3 gange i vaskemaskinen er totalt smadret og deform.

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 1. december 2009 10:13

    Jeg er rigtig glad for mærket simple t-shirt og bruger dem meget og de holder sig bare så pæne stadig væk. Et super godt køb!

    • fashionest permalink
      1. december 2009 18:12

      Hej Jenny. Tak for din kommentar og anbefaling – det er dejligt med lidt erfaring fra en som har prøvet dem.
      Jeg tror vist lige at jeg må få købt mig en:-)

Skriv et svar

