Skip to content

Klædeskab – bøjlestang med lamelgardiner

1. december 2009

Under mit indlæg om bøjler blev jeg spurgt, om jeg ikke ville vise et billede af mit klædeskab. Mit klædeskab er ikke et rigtigt klædeskab, men derimod en bøjlestang med lamelgardiner. Jeg er selv meget glad for det, da det er yderst overskueligt. Så her kommer der lige et par billeder:


Min fars design og håndværk:-)

Jeg håber, I har fået en idé om, hvordan klædeskabet ser ud.

Glædelig 1. december! Nu ville det være lækkert med en chokoladejulekaldender – sådan én havde Katrine faktisk købt til os hver… Den stod og ventede i vores vindueskarm i stuen, men en dag i sidste uge hvor vi havde lyst til chokolade, blev lågerne åbet:-) Det er jo, hvad der kan ske…  

Tina

6 kommentarer leave one →
  1. 1. december 2009 20:18

    Uh hvor smart! Meget overskueligt… :-)

    • fashionest permalink
      1. december 2009 21:47

      Hejsa Nina

      Lige mine tanker:-)

      Tina

  2. Cæcilie permalink
    1. december 2009 20:56

    Genial ide… den skal huskes, når vores 70’er indbyggede skabe engang sandsynligvis skal udskiftes :)

    • fashionest permalink
      1. december 2009 21:49

      Hey Cæcilie

      Ja, fatti er genial:-) Hvor troede de bare, de var smarte i 70’erne, men det tror vi selvfølgelig også i dag:-)
      Ses fredag!

      Tina

  3. fredesblog permalink
    2. december 2009 13:03

    smart!

    • fashionest permalink
      2. december 2009 13:31

      Hejsa Frede

      Takker! Godt du synes om det, og god idé du fik, om at jeg lige skulle lave et indlæg om klædeskabet:-)

      Tina

Skriv et svar

