Skip to content

Pariser chik kjole fra H&M

30. november 2009


Kjole H&M og støvler Mentor

Hvorfor kun være over-dressed til fest, når man kan være det hver dag?? :-)

Her er mit seneste køb – en FAB kjole fra H&M. Den er lavet af det fineste perlemorsfarvede stof og spækket med super flotte detaljer. Jeg synes, det er fedt at tage en umiddelbar fin kjole og sammensætte den med et par over-knee støvler – jeg er hermed under-dressed til dansegulvet, men helt perfekt over-dressed til hverdagen:-)  

Katrine

7 kommentarer leave one →
  1. 30. november 2009 14:05

    Hvor er den fin. Har selv stået og kigget på den i H&M, men synes lynlåsen var lidt for tydelig og dominerende bagpå. Hvordan er den at have på og hvad med kvaliteten?

    // tille-eightyseven.blogspot.com

  2. fashionest permalink
    30. november 2009 16:16

    Hej Tille

    Tak, sjovt at du nævner det med lynlåsen. Jeg overvejede nemlig det samme, da jeg stod i prøverummet! Men blev så enig med mig selv om, at det blot gjorde den mere funky:-)

    Kvaliteten synes jeg er er fin (prisen taget i betragtning). Og mht. hvordan den er at have på, kan jeg ikke lave sprællemænd, men det må jeg så lade være med:-)

    Katrine

    P.s. vil tjekke din blog ud senere i aften:-)

  3. 30. november 2009 16:29

    Det kan være jeg må genoverveje den så. Fik den aldrig prøvet.

    Jeg håber du klarer uden at kunne lave sprællemænd så ;)
    Og du er mere end velkommen til at kigge forbi hos mig! Tak.

    Tille

  4. 30. november 2009 17:21

    Den er rigtig fin den kjole og den sidder godt på dig! Håber jeg kan finde den i en H&M her, så jeg kan prøve den :)

  5. fashionest permalink
    30. november 2009 18:39

    Tille: He he, ja det går nok uden sprællemænd:-)

    Guapizzimo: Tak, jeg tror også, det bliver et sikkert hit i min garderobe. Jeg håber, du finder den i España:-)

    Katrine

  6. 1. december 2009 08:16

    Den er så sej jo!

  7. 24. december 2009 04:00

    det jeg var ute etter, takk

Skriv et svar

