Skip to content

Jagten på nytårskjolen #2

30. november 2009

Jagten går videre efter den perfekte nytårskjole…

Jeg er stor fan af The Hills og må indrømme, at jeg er faldet lidt for et stykke celebrity design. Normalt set kan jeg godt være lidt imod kendte, der tror de kan det hele: design, skuespil, forfatterskab, sang, religioner og hvad de ellers kan komme i tanke om at tjene penge på.

Men Lauren Conrad har i forbindelse med The Hills og MTV indgået et samarbejde og designet hendes egen kollektion, dog er den lige i øjeblikket på pause. Men hun har designet mange fine enkle styles, heriblandt en flæsetop jeg allerede ejer, men også den flotteste cocktailkjole – perfekt til nytår.

Desværre er kjolen fra en gammel kollektion og den er nok besværlig at støve op – måske jeg skal indlede en jagt på Ebay.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

