Skip to content

Bøjler der bærer vores dyrebare klæder

29. november 2009

Mit klædeskab er ikke et klædeskab, men derimod en bøjlestang med lamelgardiner foran til at afskærme – er vild med det, og kan takke min søde far for hans gode idé og arbejde:-) Uanset om man har det ene eller det andet, har man bøjler – bøjler der bærer vores dyrebare klæder. Jeg har valgt nogle bøjler med gummioverflade, så tøjet ikke glider af bøjlen – også selvom tøjet eksempelvis har tynde stropper. Derudover er bøjlerne smalle, så der kan hænge mere tøj på bøjlestangen.   

Bøljer Supersellers – Metalbøjle med gummioverflade og Klemmebøjle

Bøjlerne kan købes i en kasse med 50 i hver. Umiddelbart lyder det af meget, men man har faktisk flere bøjler, end man tror. Jeg kan godt lide at køre i de samme bøjler, så jeg har bare købt en kasse af hver bøjletype. Så skal jeg nemlig ikke ud at købe flere senere – flere bøjler som måske ikke passer sammen. Det er måske lidt skørt alt det her med bøjler:-) Men det er jo bøjlerne, der bærer vores dyrebare klæder:-)

Hav en dejlig søndag aften.

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 30. november 2009 09:17

    Fine bøjler, kan du ikke vise et billede af ‘klædeskabet’ det lyder enormt smart… mangler lidt fornyelse og en god ide :)

  2. fashionest permalink
    30. november 2009 09:41

    Hey Frede

    Det kan du tro jeg kan! Sender “klædeskabet” på bloggen:-)

    Tina

Skriv et svar

