Skip to content

Wildfox T-shirts

25. november 2009

Jeg har før skrevet om 5preview og AQuestionsOf’s fantastiske t-shirt samarbejde. Igår aftes faldt jeg over endnu et fedt t-shirt mærke med nogle sjove print – Wildfox Couture.

Wildfow er et LA baseret mærke og har været af finde på flere berømtheder. Men dette er ikke det mest sigende omkring t-shirten – nej, der er flere grunde til hvorfor t-shirten er fantastisk: Lækre bomuldskvalitet, pasformen og de enkle og kreative print.

Blandt andet har de designet en kollektion med en t-shirt til hvert et stjernetegn:

Derudover indeholder kollektionen andre blandede motiver, hvori blandt der er en bestemt cancer t-shirt til fordel for kræft.

T-shirterne er blandt andet at finde på youheshe.com.

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. 25. november 2009 14:14

    Det er virkelig nogle vildt fede t-shirts! Sådan en må jeg ha! :).
    Tjek også min modeblog http://www.pigefraprovinsen.blogspot.dk :).

  2. fashionest permalink
    25. november 2009 21:01

    Hejsa Emilie

    Vi vil rigtig gerne tjekke din blog ud, men den popper ikke op, når jeg trykker på linket… Så hvis du vil prøve at sætte linket ind igen, vil det bare være super.

    Tina

  3. 27. november 2009 10:13

    Ihh, hvor er de fine. Og hvor er det heldigt at jeg er krebs (cancer), så jeg lige kan støtte et godt formål samtidig!! :)

    • fashionest permalink
      27. november 2009 10:25

      Hej Signe.
      Nej det er ikke så dårligt, så slår du 2 fluer med et smæk. Men ja fine er de:-)

Skriv et svar

