Skip to content

En slags mokkasiner…

25. november 2009

Jeg ejer ikke et par mokkasiner, men da jeg så disse, kunne jeg godt lokkes til det. De er måske mere en blanding af mokkasiner og ankelstøvler, så jeg døber dem “en slags mokkasiner”. De er så fine, da de stadig er feminine, og det er et must for mig:-)


En slags mokkasiner Woorisin – kilde YESSTYLE.COM

Lige så fine mokkasinerne er, lige så fin er prisen, nemlig kun 300 kroner. Hvis du vil se nærmere på sagerne, kan du klikke her.

God aften, og til alle der følger med i Desperate Housewives; nyd afsnittet:-)

Tina

5 kommentarer leave one →
  1. 26. november 2009 11:32

    De er SÅ fine!
    Jeg kan lige se mine stramme sorte jeans nede i de brune ‘slags-mokkasiner’ på en rigtig hygge-/veninde-/kæreste-/gåtursdag:-)

    Ville ønske, at jeg ikke var sådan en vildbasse, så jeg kunne pull-off de hvide;-)

    /Z.

    • fashionest permalink
      26. november 2009 11:56

      Hey Z

      Du har helt ret – de kan bruges til lidt af hvert! Selvom jeg nogle gange godt kan styre mit vildbasse-jeg, så tror jeg måske også de hvide kan ende ud med at blive lidt sorte. Det er dog dem jeg bedst kan lide.

      Tina

  2. 30. november 2009 12:44

    Uh de er altså ret fine.. jeg har længe ledt efter de helt rette par mokkasiner, og de her kunne meget vel være dem (bare ærgeligt de ikke lige findes i sorte!)..

    Og rigtig fin blog btw! :)

    / Cecilia
    http://fru-vonmoos.blogspot.com/

    • fashionest permalink
      1. december 2009 21:34

      Hejsa Cecilia

      Hvor er det dejligt, at du kan lide vores blog! Mht. mokkasinerne, så tænker jeg også, at det kunne være lækkert med sorte – de passer jo bare til alles:-)

      Tina

  3. fashionest permalink
    1. december 2009 19:06

    Hej Cecilia

    Din kommentar var blevet fanget i vores spam-filter. Men bedre sent end aldrig :-)

Skriv et svar

