Skip to content

2*julefrokost i denne uge, what to wear??

25. november 2009

Jeg skal til to julefrokoster i denne uge, men jeg kan ikke beslutte mig for hvilke kjoler, jeg skal have på. Dresscoden er forholdsvis fin til begge fester, lidt mere til den ene end til den anden. Hjææææælp :-)

Egentlig er det jo lidt af et luksusproblem:-) Men vi kender det nok allesammen…

Mine muligheder:

  1. Den lille strutkjole fra Forever21 med bare skuldre og blomster. Den er sød og fin, men stadigvæk funky pga. længden og farvespillet mellem blomsterne.
  2. Den fantastiske lille sort ballon sag fra Designers Remix med en stor sløjfe på brystet, samt mit bælte fra Bysi. Jeg er virkelig vild med denne kjole (Tak til en hemmelig person :-))
  3. Endnu en kjole fra Designers Remix, som er lavet af det lækreste stof. Den har de store pufærmer og er pænest med et bælte i taljen, her er mit bælte fra bysi igen valgt. Denne kjole er en smule pompøs.
  4. En rigtig gammel sag fra tfnc, men dog en som jeg vil kalde en rigtig “julefrokost”-kjole. Den er let og flagrende med de fineste pailletter ned foran. En meget klassisk festkjole.

What to wear????

Katrine

6 kommentarer leave one →
  1. 25. november 2009 13:12

    Hej Katrine.

    Jeg synes helt klart nr. 1+2! Den første er både festlig og fin, den anden er klassisk og klæder dig fantasisk; virkelig flot, når taljen er markeret.

    Det ville jeg putte dig i, hvis du var min påklædningsdukke:-)

    God fornøjelse til dine julefrokoster!

    Kh. Jeanette.

  2. stina permalink
    25. november 2009 13:27

    klart nummer 1 den er rigtig fin til dig

  3. fashionest permalink
    25. november 2009 13:35

    Hey Katrine

    Jeg er total enig med Stina og Jeanette. Den første kjole er mit første valg. Til den anden julefrokost synes jeg, at du skal tage kjole nummer to på. Lækker, lækker:-)

    Tina

  4. Astrid permalink
    25. november 2009 14:36

    Hej Katrine!

    Jeg elsker kjole nr 1’s navn: “Forever21”, thats exactly what I want to be, 21 år hele livet! Og du er SMUK i den!
    Klar førsteplads til forever21!
    andenpladsen går til kjole nr 2 med det fiiiine bælte!

    God fest!

    KH A

  5. fashionest permalink
    25. november 2009 15:03

    Ja, det bliver nok nr. 1 torsdag og nr. 2 lørdag :-) Tak piger

    Katrine

  6. 25. november 2009 15:06

    Jeg syntes helt klart også at nummer 1 og 2 ville være det perfekte valg :)

Skriv et svar

