Skip to content

Pailletkjole fra Ganni – både i creme og sort

24. november 2009

Jeg har set endnu en flot pailletkjole, eller faktisk to… Den er både i creme og sort, og så lækker er den:


Pailletkjole Ganni – kilde Ganni.dk

De måtte gerne hænge på min bøjlestang:-)

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. Pil permalink
    25. november 2009 08:16

    Den sorte hænger også snart i mit skab :)

    • fashionest permalink
      25. november 2009 09:28

      Hejsa Pil

      Hvor er jeg misundelig! Det var også den, jeg ville vælge:-)

      Tina

Skriv et svar

