Skip to content

Min fantastiske venindes design

24. november 2009

En af mine gode veninder læser, som før sagt design og hun er fantastisk!

Sidste år var jeg så privilligeret at stå model til hendes afgangsprøve, og jeg vil lige dele lidt af billederne og det fantastiske design med jer:

Specielt er jeg helt vild med læderjakken med det flotte bagstykke på det første og fjerde billeder – absolut et stykke som jeg kunne bruge hver eneste dag.

Jeg er sikker på at min veninde kommer langt – hun er fantastisk nyskabende, men stadig i en grad, så det muligt at bruge til hverdag. Hver eneste gang kun designer noget nyt, er jeg fanget af det – hendes fantastiske draperinger, materialer og kreativit. Derfor vil jeg også dele lidt af hendes design med jer – da det i høj grad er en inspirationskilde for mig.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

