Skip to content

Min yndlingsparfume

23. november 2009

Jeg har ligesom mange af jer flere parfumer, som jeg kan bruge alt afhængig af anledning og humør. Selvom jeg er glad for alle mine parfumer, har jeg dog en yndlig:-) Min yndlingsparfume er fra Burberry og hedder Touch.

Burbery Touch

Jeg synes, duften repræsenterer noget eksklusivt, som indebærer en vis sødme blandet med en skarphed. Samtidig er den tung. Dé dage jeg ikke vil have en parfume, der giver sådanne udtryk, åbner jeg skuffen for at finde én af de andre lækre dufte.
Man har vel sin yndling:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

