Skip to content

Farvede strømper

23. november 2009

Jeg falder over flere og flere billeder med farvede strømper. Enten i decideret farver eller ligesom Alexa Chung de her hudfarvede strømper, det ligner lidt bedstemor strømper. Jeg vil sige at kun de færeste kan style sig med disse bedstemor strømper, men på Alexa Chung ser det nu fint ud. Men jeg tror ikke lige at det er en accessorize, som jeg vil begive mig ud i. Ellers er jeg vild med stylingen af de små strømper, hvad enten de er farvede eller neutrale.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

