Skip to content

Neglebåndskniv fra Vitry – den er ikke et våben:-)

22. november 2009

Måske lyder det skørt, men jeg har det med neglebånd, som jeg har det med hård hud på fødderne – det ødelægger simpelthen bare alles! Det kan godt være, at I ikke har tænkt over det, hvis I ikke har set et par velplejede hænder eller fødder efter et håndbad/fodbad og en tur med neglebåndskniven… men efter man har set sådan en hånd eller fod, går man ikke tilbage:-) eller jeg gør i hvert fald ikke! Inden jeg fortæller om neglebåndsknivens harmløse indgreb:-), skal I da lige se den…


Neglebåndsniv Vitry

 Jeg blev i tidernes morgen introduceret for neglebåndskniven af min mormor, der går meget op i at have pæne hænder og fødder. Jeg vil nu give min viden videre til jer:-)
Som indledende manøvre sætter man hænder og fødder i varmt vand, for at neglebåndet bliver blødt. Efter dette bad kan neglebåndet nemt skubbes op. Selve kniven er formet som et V (hvilket I kan se på billedet), og indersiden af V’et er knivbladet. Neglebåndskniven køres langs neglebåndet, så indersiden af V’et fjerner neglebåndet. Det er lidt svært at forklare, men jeg håber, I har fået et billede af, hvordan den virker.
Jeg har gennem tiden prøvet mange forskellige mærker – mange, der faktisk er uduelige! Det bedste mærke ér og bliver Vitry! Jeg er ked af at skulle tale nedsættende om et mærke, men neglebåndskniven fra Matas er yderst ubrugelig, så dén vil jeg råde jer til ikke at købe. Vitry kan købes i Magasin.
Resultatet efter den ovennævnte tur er bare rigtig flot! Prøv det og fortæl mig om jeres oplevelse, hvis I tør:-) God fornøjelse!

Tina

No comments yet

Skriv et svar

