Skip to content

Put on some pearls, girls!

21. november 2009

Jeg er vild med perler! De er intet mindre end FAB og skaber bare et outfit!

Jeg er så heldig at have to fine perlekæder. Jeg har fået dem af min mor, som har fundet dem i genbrug. Hvor er det skønt at have sådan en dejlig mor, der tænker på én, når hun ser en perlekæde! Her har jeg mine perler på:

Så… put on some pearls, girls!

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 21. november 2009 10:20

    I love it! Elsker perler. De kan bruges både til et mere klassisk vintage-look (ligesom det ser ud til, du har gjort), men kan også se fede ud til et mere råt look med jeans og basic tee. Tror sørme også, jeg vil tage mine på i dag!

    /Maria

    • fashionest permalink
      21. november 2009 15:48

      Hey Maria

      Du har helt ret! De kan nemlig bruges til lidt af hvert – uanset, gør perlerne det lidt mere lækkert at se på:-)

      Tina

Skriv et svar

