Skip to content

100 Contemporary Fashion Designers

20. november 2009

En af mine gode veninder læser design, og hver gang jeg er hjemme ved hende falder jeg i svimer over hendes enorme modeboger med fantastiske illustrationer, billeder og informationer. Men jeg tænker altid: “Cille hvad er det lige du skal bruge sådan en bog til, du læser jo økonomi – ikke design.?”. Men nu har jeg fundet svaret på mit spørgsmål og givet efter, og har skrevet følgende bog på ønskelisten til jul.

Denne bog vil nok ikke fremme mine akademiske evner indenfor mit fag – men nærmere mine shopaholic relaterede evner. Men dette er absolut nogle vigtige evner:-)

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. Cæcilie permalink
    22. november 2009 10:33

    Cille, man kan aldrig få for mange bøger – og da slet ikke super lækre coffeetable books med fantastiske billeder :)
    Jeg håber julemanden har din bog med til dig!

    • fashionest permalink
      22. november 2009 18:45

      Nej du har ret – man kan ikke få for mange lækre bøger med fantastiske billeder.
      Tak for din søde kommentar.

Skriv et svar

