Skip to content

C-strengen – det nye undertøj?

19. november 2009

Det er simpelthen for sjovt! :-D Eller er det måske kun nu jeg griner… Der er mode i meget, og dette inkluderer også undertøj. Det nye eller soon to be er c-strengen – ja, du læste rigtigt:-) Og den ser sådan ud:

C-streng

Dét, der holder c-strengen opppe, er en fjeder. Hvis den virker, er der jo super smart. Så er det for alvor slut med at trussekanter kommer til syne i en lækker kjole eller et par stramme jeans. Jeg kunne dog også lige se de tilfælde, hvor fjederen ikke kan holde c-strengen oppe… Forestil dig, at du en aften har en kjole på, som kræver et par trusser uden kant, altså en c-treng, og du i din færden på dansegulvet bliver prikket på ryggen, da du vist lige tabte noget:-D
Jeg glæder mig til at, hvad fremtiden bringen for c-strengen!

Tina

5 kommentarer leave one →
  1. 19. november 2009 10:30

    Man skal aldrig sige aldrig… MEN! Dit scenerie, hvor man ‘lige hovsa har tabt noget’ vækker gru og rædsel i mit pinlighedssky sind.

    Godt og spændende indlæg, Tina:-)

    XoXo Z.

  2. Cæcilie permalink
    19. november 2009 10:33

    Det er da alt for sjovt Tina… jeg ser for mig – det nye gadget til den kommende bruds polterabend :)

  3. fashionest permalink
    19. november 2009 10:44

    Hey Z og Cæcilie

    Ja, pinlige forestillinger og sjove gadgets – det er vist lige hvad den nye c-streng kan give os:-)

    Tina

  4. Ditte permalink
    22. november 2009 15:49

    Hehe har set denne c-streng på tysk tv for nogle måneder siden, og de testede den også.. Den blev siddende, men var vidst ret ubehagelig at have på (mente testpigerne) men kan jo være de opdatere modellen lidt, for idéen er jo god nok under den rigtige kjole.

    Derudover synes jeg i har en rigtig fed blog!! Kunne godt tænke mig at komme på jeres blogroll, hvis man kan det..? Tænkte jeg lige ville spørge i hvert fald. Man må jo hjælpe hinanden når man er ny he ;-) jeg linker selv tilbage..

    glimmerglam.wordpress.com

    • fashionest permalink
      22. november 2009 16:25

      Hejsa Ditte

      Hvor er jeg glad for, at du kan lide vores blog.
      Hvor sjovt, at du har set c-strengen på tv! Så kan det jo faktisk være, at den tingest virker:-) Men ja, den lyder måske lidt ubehagelig…
      Vi har faktisk snakket om at opdatere vores linkliste, så tjekker helt sikkert dig ud! :-)
      Hav en dejlig søndag.

      Tina

Skriv et svar

