Skip to content

COS cardigan med draperinger og store lommer

16. november 2009

København bød i fredags på mange fristelser.
I COS fandt jeg de lækreste basisting, og jeg kunne slet ikke vælge mellem de utal af muligheder der var. Den ene ting, ud af de mange ting jeg købte i COS, er denne oversize cardigan med draperinger foran og store lommer. Jeg har længe ledt efter en lækker cardigan, der kunne styles med alle mine t-shirts og toppe, og foruden have nogle lækre detaljer. Cardiganen kostede den nettesum af 650,-, hvilket faktisk er okay, når den er lavet af 100% uld. En essentiel ting, når jeg shopper, er uden tvivl materialer der holder og er lækre – dette opfylder denne, og jeg tror det er en investering, som jeg vil anvende i flere sæsoner.

L1030522

Cille

No comments yet

Skriv et svar

