Skip to content

Butikkernes modeblogs

15. november 2009

Blogverdenen står ikke stille, der sker hele tiden nye tiltag – et tiltag der har fanget mit øje, er butikkernes modeblogs. Måske er det bare mig, der ikke er stødt på dem før, men er faldet over flere på det seneste og jeg må sige, at jeg tror det er en type af modeblogs, vi kommer til at se mere til i fremtiden.

Kender i ikke det at man går ned i ens ynglingsbutikker i håb om, at der er kommet nye varer hjem, men forgæves? Eller at man pludselig bliver overrasket over nye mærker i butikker, som man ikke havde lagt mærke til før? Eller at man ønsker indflydelse på hvilke mærker, man kan købe i ens ynglingsbutikker?

Lige præcis disse spørgsmål løser de ny tilkomne modeblogs som butikkerne. De er lavet til kunderne for at give et uformelt indblik i butikken og dens medarbejdere, og fyldes af spørgsmål, forslag og efterspørgsler fra kunderne.

StøyMunkholm

For eksempel Støy og Munkholms modeblog fyldes løbende med informationer omkring nykomne varer, nye mærker, jobopslag, events og øvrige forespørgsler til butikkens kunder, for at tilpasse deres butik som godt som muligt til kundernes ønsker. Personligt bruger jeg tit deres modeblog til at følge med i hvornår de får nye varer hjem, for jeg hader at gå forgæves i butikker. Yderligere indeholder mange af butikkernes modeblogs inspiration, og ofte inspiration fra en lidt anden vinkel end os almindelige modebloggere. Så hvis i ikke har set denne ny type modeblogs, så vil jeg anbefale jer at tjekke dem ud.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

