Skip to content

Den perfekte stropløse BH!

12. november 2009

Vi kender det alle, eller i hvert fald nogle af os!… eller i hvert fald mig:-) Man har en lækker top, overdel eller kjole, der simpelthen falder helt til jorden, fordi BH’ens stropper kommer til syne, og så må man finde et andet outfit, da det bare ikke går! Så er det med at finde en stropløs BH. Det er i og for sig ikke svært, for det vrimler jo med dem. Kunsten ligger i at finde den perfekte! Der er virkelig mange stropløse BH’er derude, der ikke burde være stropløse, da de jo alligevel ikke kan holdes oppe:-) Det er ikke så heldigt, at man en hel aften lige retter på sin HB, da den er ved at falde ned. 
Jeg har nu fundet den perfekte stropløse BH! Og når man finder noget, der er så perfekt, så kan man jo næsten ikke tillade sig ikke at dele det med resten af de stropløs-BH-søgende piger:-)
Jeg vil gerne præsentere den perfekte stropløse BH:
Calvin Klein
BH (Seductive comfort) Calvin Klein

Hvis man en dag ikke skulle have lyst til at gå stropløs, kan man vupti lige sætte stropper på:-)
Hvis I har lyst til at se flere billeder, så kan I klikke her. Den fås desuden i flere forskellige farver. Jeg ved man kan få den i Magasin, men den er noget billigere på nettet – så prøv den i butikken for størrelse, og så kan den jo altid købes på nettet, hvis I også finder den lige så perfekt som jeg. Der findes også super flotte trusser til!
En lille sidste reminder… Der er så mange kvinder, der bruger den forkerte størrelse BH, så husk at få taget mål engang imellem – bryster ændrer sig ligesom resten af kroppen:-)

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. 12. november 2009 16:42

    Tak for tippet!

    • fashionest permalink
      12. november 2009 18:56

      Hejsa Manja

      Det var da bare så lidt! Den er for god til at holde for sig selv:-)

      Tina

  2. Cæcilie permalink
    13. november 2009 09:10

    Tina… du er en skat, jeg har ledt og ledt efter en god stropløs BH vildt længe! Den her skal jeg ind og prøve :)
    Og kan jeg for øvrigt lige anbefale Marie Jo’s stropløse BH’er – de er absolut fantastiske (har bare ikke råd til at investere i en af dem lige pt)

    • fashionest permalink
      14. november 2009 00:53

      Hejsa Cæcilie

      Jeg har det på sammme måde – Marie Jo laver sådan noget lækkert undertøj, der er lige til at sukke efter, men samtidig meget dyrt. Så er det jo fantastisk, at der også er andet lækkert derude til en tilsvarende lækker pris:-)
      God lørdag!

      Tina

Skriv et svar

