Skip to content

Hvis jeg skulle sammensætte mit eget charm bracelet fra Thomas Sabo…

11. november 2009

… skulle det være med disse hedhæng:

Bow
Fordi det er så dejligt at binde en sløjfe om noget – så er det færdiggjort:-)
Leo
Fordi jeg er løve – selv om jeg egentlig ikke tror på stjernetegn og horoskoper. Det er bare lidt hyggeligt:-)
Cocktail
Fordi jeg foretrækker en cocktail, når jeg er i byen:-)
Shoe
Fordi jeg er vild med stiletter – hvilket alle I andre tøser sikkert også er!
Strawberry
Fordi jordbærret er min yndlingsfrugt, nærmere betegnet bær…
Heart
Fordi hjertet har en tankemæssig sammenknytning til så meget godt.
Candy
Fordi jeg er fuldstændig pjattet med slik!
T
Og fordi jeg hedder Tina:-) 

Mit eget lille forsøg på at lave et sjovt smykke – med søde ord, uden den store alvor:-)
Der er mange flere vedhæng, hvor de kommer fra.

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. Maria permalink
    14. november 2009 12:00

    … det var det fineste indlæg:) Vidste det var dig allerede inden jeg havde læst navnet på den – man kan jo ikke lade vær at sidde og smile. -m

    • fashionest permalink
      15. november 2009 13:17

      Hejsa Maria

      :-) Takker! Dejligt, at man kan se, det er mig:-)

      Tina

Skriv et svar

