Skip to content

Mine yndlingspensler er fra MAC…

10. november 2009

… og jeg bruger dem hver dag!

Pensler fra MAC
Stor pensel nr. 136 MAC og lille pensel nr. 252 MAC

Min erfaring er, at penslen spiller en afgørende rolle for makeuppens finish. Derfor er det lækkert at have en god pensel.
Den store pensel bruger jeg til blush. Den er meget blød, hvilket efter min mening gør den nem at arbejde med. Derudover gør den bløde pensel, at blushen efterlades på mine kinder jævnt fordelt, altså uden kanter og plamager:-)
Den lille pensel bruger jeg til mine øjnbryn. Den er ligeledes blød, hvilket gør, at farven lægger sig på brynene frem for på min hud under brynene. Efter jeg har fået ny hårfarve, ser det bedst ud, at jeg lige markerer mine øjenbryn – så ligner jeg ikke én blondine, der vist lige har fået farvet hår:-)
De to børster er ikke direkte beregnet til de formål, jeg bruger dem til – de er vist nogle multibørster. De beregnede formål er egentlig også underordnede, så længe de tjener mine behov bedst.
Jeg må også lige kommentere prisen… MAC’s priser ligger ikke i den billige ende, men mine pensler har holdt i flere år. Man skal bare vaske dem, og så holder de for evigt! Håber jeg:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

