Skip to content

Rød læderjakke – Min mors fra ’86.

9. november 2009

LæderJakke
Min mors læderjakke fra ’86

Her i weekenden var jeg hjemme hos min mor. Jeg har før vist ting her på bloggen, som jeg har fundet i min mors skab:-)

Læg mærke til den specielle krave, samt flagermus-ærmerne.

Den passer desværre ikke ind i min stil pt., men jeg synes nu stadigvæk at den er ret funky. Min mor fortæller, hvordan hun som ung var super smart iført sin flotte læderjakke, som matchede hendes røde cykel.

Katrine

2 kommentarer leave one →
  1. Astrid permalink
    9. november 2009 21:38

    Jeg er VILD med den! Den passer også til min røde cykel!!!
    Bare send den til Kbh så skal jeg nok passe på den ;)

  2. 11. november 2009 16:12

    OMG !! Den er jo FANTASTISK, jeg er helt solgt.. Jeg må i genbrug og prøve at finde noget lignede.. Syntes det er så snyd at alle andres mødre har gemt fantastisk tøj fra 80erne, men min mor har smidt absolut ALT ud :(

Skriv et svar

