Skip to content

Det mærkeligste køb – ever!

8. november 2009

Denne sommer opdagede jeg den vidunderlige eBay-verden. Der kan godt gå sport i at sidde der foran skærmen og byde løs på alverdens ting og sager, så man skal passe ikke at komme til at købe noget, bare fordi man er påvirket af en slags “sports-rus”.

Det lyder måske underligt, men lige netop dét er altså sket for mig.

En dag hvor jeg surfede rundt på eBay, jeg fandt to helt vidunderlige tasker. Dem skulle jeg bare eje – desværre var den ene sælger ikke villig til at sende til Europa, øv! Og det andet køb gik i vasken i sidste øjeblik, hvor jeg blev overbudt, dobbelt øv!!

I min store skuffelse over at ingen af de vidunderlige tasker var på  vej hjem til mig, fik jeg tanken: “Ahhhhh, jeg skal have et eller andet, jeg går ikke fra min computer tomhændet…”. Og sandt som det er sagt, gjorde jeg heller ikke det. Men desværre er jeg ikke så stolt af mit køb – det er nok det mærkeligste køb ever! :-)

Jeg befandt mig i en rus af at byde, og skulle bare “vinde” et eller andet!

Skørt som det nu engang lyder, endte jeg med at købe en lille underlig broche! Jeg ved ikke, hvad der gik af mig – det var en meget underlig oplevelse.

Ebay

Ja, så pas på… :-)

Katrine

One Comment leave one →
  1. 8. november 2009 09:48

    Haha, den er da fin :)

    Sjovt indlæg!

Skriv et svar

