Skip to content

Shu Uemura

7. november 2009

Igår på arbejde spottede jeg en kvinde med en pose fra Shu Uemura og jeg tænkte straks om der var noget jeg var gået glip af.

Shu Uemura er et japansk kosmetik og hårpleje mærke, som jeg ofte støder på når jeg er i udlandet, men aldrig i Danmark. Butikkerne er som slikbutikker, hvor man kan blande selv af de overdådige farver af øjenskygger, neglelakker og de lækre pensler. Min ynglingsblush er præcis af dette mærke, og er i det flotteste hot pink – perfekt til at give kulør på de kedelige hvide vinter kinder:-)

shuuemura
Shu Uemura Glow on Blush P Red 14

Men efter jeg så kvinden med posen i butikken igår, har jeg researchet og jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål, så håber i kan hjælpe mig. Er Shu Uemura kommet til Danmark?

Cille

4 kommentarer leave one →
  1. sanne permalink
    8. november 2009 08:34

    De har i hvert fald hårprodukterne hos frisør line bomholt i pistolstræde tror jeg det er. ved ik om de har make uppen men måske :)

    Sanne

    • fashionest permalink
      8. november 2009 13:52

      Hej Sanne.
      Tak for dit svar. Jeg vil lige prøve at tjekke ud om de også har makeup’en. Tak for tippet:-)

  2. 8. november 2009 09:46

    Uh gad godt, at makeuppen var kommet til DK. De har den bedste øjenbryns blyant ever ;)

    C

    • fashionest permalink
      8. november 2009 13:51

      Jeg gad det også bare virkelig godt. Fortryder sådan at jeg ikke spurgte kvinden om det. Men jeg leder videre i håb om at jeg finder det:-)

Skriv et svar

