Skip to content

NUXE olie

7. november 2009

NUXE
Multi usage dry oil NUXE

Denne olie gør huden blød og olieret på den gode måde – det er nemlig ikke en fed olie, hvorfor den hurtigt trænger ind i huden. Jeg bruger den som et alternativ til min kropscreme fra REN (som Cille tidligere har introduceret), de dage jeg foretrækker en olie frem for en creme. Ud over at bruge den på kroppen, bruger jeg den også som en slags parfume, da den dufter så dejligt. Olien er uden parabener!
Hvis du vil vide mere om denne lækre olie, kan du se her.

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 7. november 2009 20:13

    Den med glimmer/guldstøv kan helt klart også anbefales – den har jeg selv :)
    De er begge bestsellers i Frankrig, hvor jeg bor.

    Tak for en god blog i øvrigt!

    • fashionest permalink
      8. november 2009 13:20

      Hejsa Manja

      Guldstøv på benene kunne jeg lige forestille mig, var en sikker vinder! Den må jeg prøve. Tak for tippet:-) – som de siger i 90’ernes Kinder-reklamer:-) Det er dejligt, at du kan lide vores blog!
      Det lyder ellers lækkert sådan at bo i Frankrig.

      Tina

Skriv et svar

