Skip to content

Faldt for fristelsen IGEN.

5. november 2009

Jeg indrømmer det. Jeg så Charlotte D’s indlæg omkring MIA Marion Lace Up Wedge – en ligende udgave af Aldo’s Maune og endte med det samme inde på revolveclothing – med skoene i indkøbskurven:-)

MIA-Marion-Lace-Up-Wedge

Men jeg må dog argumentere for, at $88 plus levering og minus 20% (ved rabatkoden INSTYLE) betyder den nettesum af 403,- ved checkout – det er da billigt ikke?! Det kan den lille økonom i mig godt stå inde for:-)

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 5. november 2009 17:23

    Ej cille! Takket være dig har jeg nu også lige købt dem ;) Fik nemlig aldrig fat på Bronx basserne. Tak for tippet ;)

  2. fashionest permalink
    5. november 2009 18:39

    Hej Camilla.
    Jeg er glad for jeg kunne hjælpe:-) Jeg fik jo også selv et skub i den rigtige retning, da Charlotte D postede indlægget om dem.
    God aften

Skriv et svar

