Skip to content

Outfit med et dukket look

4. november 2009

Outfit 04.11.2009 1
Langærmet t-shirt InWear, nederdel H&M, strømpebukser H&M, støvler Smuk, tørklæde COS og øreringe Boye

Selvom det er koldt, regfuldt og blæsende derude, kan man vel godt prøve at sætte sit hår fint og håbe på, det holder:-) Jeg har flettet det i den ene side og så samlet håret i den anden side i en slags knold/fuglerede.
Jeg har fundet ud af, at jeg går rigitg meget i sort, når det er efterår og vinter – mange af mine outfits har sort som grundfarve. Min yndlingsfarve er dog “grisse”, så den bliver repræsenteret i tørklædet og øreringene – det giver sammensat med frisuren og nederdelen et lidt dukket look, og det er jeg vild med. 
Frisuren har indtil videre holdt godt, og nu vil jeg bevæge mig ud i det vilde vejr igen…

Hav en dejlig aften

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 4. november 2009 18:40

    Uhj, imponerende hvis dit hår har holdt frisuren i det her vejr.. Mit blev bare samlet i en knold i nakken, og alligevel havde jeg hår overalt i ansigtet da jeg cyklede, hahah. Det har stormet en halv pelikan i Odense.. ;-)

    • fashionest permalink
      4. november 2009 21:47

      Hejsa Signe

      Ja, Storm med stort S – også her i Århus. Min frisure kan vist takke min hårlak – en lille skvis er ikke at foragte:-)

      Tina

Skriv et svar

