Skip to content

Outfit med et tvist af formalitet

4. november 2009

Reception
Jakke Zara, silkebluse genbrug fra min mor, bælte H&M, nederdel H&M og støvler Mentor

Jeg er ofte i et dilemma, når jeg skal vælge arbejdsrelaterede outfits. Man bør se en anelse formel ud, men når det er sagt, bør man også passe på. Man kan nemlig sagtens ende med at se fjollet, falsk og forkert ud med sit formelle look, hvis man ikke samtidig bevarer sin egen stil. 

I fredags var der reception på mit arbejde, i anledningen af virksomhedens 20 års jubilæum. Her valgte jeg sættet, som er vist ovenfor. Det er en ret god blanding – synes jeg selv :-) Jeg er formel, men bevarer stadigvæk min egen personlige stil. Jeg følte mig godt tilpas, og det gør underværker  :-)

Katrine

2 kommentarer leave one →
  1. 4. november 2009 15:45

    Hej, hey, virkelig fint outfit… Jeg er vil med nederdel, boucletcardi’en og nederdelen… Ville selv have valgt et lidt smallere bælte og ankelstøvler, men det er jo sådanne deltaljer der gør os alle forskellige:)
    Men altså… mega sej cardi!!

  2. 6. november 2009 23:55

    Super fin nederdel! Har selv kigget på den nogle gange, men er desværre ikke kommet hjem med den – endnu:)

Skriv et svar

