Skip to content

Outfit i enkelt sort Philosophy Blues

2. november 2009

Outfit 02.11.2009
Kjole Philosophy Blues Original, leggings TopShop, støvler Vagabond og neglelak Helena Rubinstein 

Så er det mandag, og der er dømt skole efter weekenden. Jeg er vild med et sort outfit – for mig skal det dog piftes op på en eller anden måde, og det gør jeg med en knaldrød neglelak. Nogle ville måske mene, at det er et mindre spændende outfit, men jeg synes det er lækkert og enkelt:-) Kjolen er det perfekte basis item. Det er første dag, jeg har min nyindkøbte kjole på, så jeg synes, den fortjente fokus, men hvis man en dag ikke vil gå helt sort, så kan kjolen jo styles med vilde farver og små jakker. Det perfekte stykke basistøj har, efter min mening, uanede muligheder for styling! Det har denne kjole:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

