Skip to content

REN eye gel

30. oktober 2009

eye gel
Eye gel REN

Der er mange meninger om, hvad hudprodukter egentlig gør for huden. Jeg tror, der findes produkter, der faktisk gør noget godt for huden – for jeg har prøvet mange forskellige mærker gennem tiden, og der er nogle, der har haft god effekt og andre “not so much”… Samtidig kan jeg ikke benægte, at produkterne ligeledes sælger mig illusionen af skønhed.
Jeg køber illusionen, men jeg køber også kommende resultater. Jeg plejer at sammenligne huden med en vindrue – når vindruen bliver tør og ikke længere får tilført fugt, bliver den til en rosin… altså helt forenklet:-) REN eye gel tilfører fugt, så min hud ikke bliver en rosin:-) Fremtiden må vise, om det har sin effekt!
Derudover er REN eye gel en frelser i nød – ved afkøling redder den partiet omkring øjnene fra at være hævet de dage, hvor man måske ikke har fået sin fulde skønhedssøvn.
Sidst men ikke mindst er REN fri for syntetiske stoffer – en ren fornøjelse! 
Husk: det er billigere at købe REN på nettet.

Tina

No comments yet

Skriv et svar

