Skip to content

Falder pladask for god kundeservice…

27. oktober 2009

Jeg modtog mine Gardenia støvler imorges og vil lige dele et billede med jer.

debell

Støvlerne var pakket ind med lækkert silkebånd og ved siden af var der en håndskrevet besked. Debell.dk ønskede mig tillykke med støvlerne. Falder pladask for at der lige bliver gjort lidt ekstra og det betyder aboslut, at jeg handler samme sted en anden gang. Måske er jeg lidt for nem:-) Men det er nu dejligt, når der bliver puslet om én.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

